Tuesday, January 13, 2009

I am Sorry Datuk


'awok dapat sambung belajao mane?'..
saya aply jurukur Uitm je..x gi matrik datuk..
'yeke,bagus2 la tu'
terima kasih datuk..

begitulah perbualan aku bersama arwah datuk Razali ismail,mantan MP Kuala Terengganu ketika beliau menyampaikan hadiah kecermelangan SPM2004 ,pada awal 2005 di SMKBandar kuala Terengganu..btw,aku bukanlah cemerlang apa sgt,cuma terbaik subjek sejarah je..heheh..dpat la rm50 kalu xsilap or rm 100 selain sijil dari pihak sekolah...

actualy,aku tak terniat nak cakap bohong masa tuh,hehe..aku xaply pun uitm jurukur,tapi aku malu n frust tyme tu,mana tak nya,membe2 yg lain terima anugerah sume dpt matrik,aku je kandas dpt form6..tapi atlast lepas tu masuk gak matrik 2nd intake..hehhe
tapi aku nak mintak maaf gak,aku tak terniat nak tipu sunat tyme tu,..i am sorry...huhuhu..semoga roh arwah ditempat yg baik2 hendaknya

amin...

//dengor kabor,name skoloh bandor tu pung kekgi akang ditukor kepade nama SMKDRI (SMKdatuk razali ismail)--sumber tak sah lagi,maybe after PRK KT

6 comments:

ceri masam said...

hmmmmm...

kenangan tersendiri :)

tepung-gomak said...

=D
yg xbole dijual beli

aiSya iRa said...

mgu dpn nmnye akn ditukar...
da confirm....

azwashamsuddin said...

mmg akn d tukar n perasmian pada 16 jan nih bersama ngn nama maktab perguruan pn ditukar bertmpt d maktab perguruan batu rakit pukul 3.00 pm..

tepung-gomak said...

o0o...oklatu..mengenangkan jasa arwah yg banyak berbakti kepada pendidikan negara,esp anak2 terengganu...
;D

azwashamsuddin said...

mari ramai2 kita pergi ke sana..aha =P

follow ma blog..ahax