Friday, March 27, 2009

Anak Kuliah


2006---
dukacita dimaklumkan,aku gagal masuk U,1st intake...rayu2..alhamdulillah,2nd intake,sukacita,sila ke UKM...
aku pun masuk,tanpa oreintasi ,Komputer industri,FTSM..mende tu?...hmmm
kolej KIY...antara org2 awal aku kenal,awi,aman,maha,aidil,tiptop..set2 2nd intake fail math sem2 mattrik..hahahaha....
then..
aku blacklist ke PK..sebab sampai hari ni aku BELUM anta Medical Cekup...erkk...
malas aku...
then...
aku xdpt stay kolej,sebab masa tu family aku dok kat putajaya,maka akak kaunter PPU suh aku dok umah,berulang jer...,then aku bercadang nk berulang...tapi skrg family aku dok melaka dowh...
terus....
aku dok luar...
xde aktivity aku join...hanya fasi PETI07 dan gegar U ajerrr...
then...
pointer aku cam siyal...setelah berbincang dgn mentor,aku rela mengextend kan diri...tuk cover pointer...lalu aku drop my LI..next sem baru aku buat...hmmmm...berani nye aku...xpe muda lagi...

tau2 skrg da tahun 3 sem 2...3minggu lagi final exam...
hmmm

kepada semua,selamat berexam..selamat Grad...selamat xtend (kalu sejoin dgn aku)...

//kul 219 pagi..di pusanika,bertemankan nyamuk2 culex...du du du du...

2 comments:

t.g said...

wuteva happens,ill be by ur syde k syg...be strong...lurv ya!

fazzy said...

haha ak pn xanta medical check up dowhh~ xpe ke eh? :D
weh LI ktne?