Tuesday, March 10, 2009

Nafsu...


Nafsu...
nafsu bagi aku adalah rasa...rasa yang membuat kita nak..nak..nak la..
hmmm..tapi aku sepesifik kan,nafsu amakan.maksud aku,makan la.
.(marah,nafsu amarah,so makan ,nafsu amakan kot)
makan..sume suke makan..tapi awas..kalau tidak dikawal,boleh jadi macam prevoius post..
sebenarnya,kita tak perasaan,yang kita selalu tewas melawan nafsu amakan...
contoh:

zulhafifi asyrafi dan nor syazwana muliani sedang date di Amerrudin Ali...dipendekkan cerita,setelah makan nasi+ayam+sayur+papadom+kuah campur+air coke+ais lebih, zulhafifi asyrafi masih berasa lapar.jesteru itu,beliau memesan roti pisang untuk memcuci mulut..akan tetapi dalam tempoh menunggu kesiapan roti itu,lebih kurang 19 minit,zulhafifi asyrafi dah rasa kenyang plak,di mana perasaan kenyang pada beliau telah mari.Oleh itu,membazirla nan kima,ehh roti pisang tersebut...TAMMAT...

moralnya,jgn cepat percaya pada perasan lapar kali kedua..bagi aku,tu semuanya unsur3 nafsu amakan...hmmmm....okla,semoga korang dapat mengcungkil sedikit sebanyak nasihat (jka ada) dlm post ini....adios.....

11 comments:

diLa said...

banyakla ko punye nafsu amakan!;p

tepung-gomak said...

nyam nyam.sedapnerrrr

Ain bintu Amir said...

sengal je! 1st time ak dgr term nafsu amakan. muahaha :D
ape g, cover blk ngn jog ar. haha

ceri masam said...

heheheheh nafsu serakah betui! hahaha

Arejent said...

sedikit tip... sesape yg mengalami situasi begiu, dan kebetulan aku ade di situ bgla kat aku roti pisang yang di oder tu... aku sudi terima muahahaa...

nisa ~ shasha said...

ape kes ko mkn mcd xajak aq????

tepung-gomak said...

noin
nafsu ajoging xmai lagi..sebab ujan sokmo petang2..

onelove
sera kah?..hehehehe

arejent
roti kulit pisang kalu ada nk jgak x?

nisa
ko naik air asia x ajaq aku pun??
=P

yusraliyana said...

beef burger+melting cheese inside+fun fries+coke?? ni nafsu camne eh?? hehe.. i love them oll!! uhuuu!! sdap~~~

tepung-gomak said...

ayus-
nafsu kuda padi kot =P

yusraliyana said...

ade lak kude padi mkn burger??

tepung-gomak said...

ada...kuda padi yg penuh nafsu amakan..hahahaha