Monday, February 22, 2010

Sedap Tak Burger Arnab?


suatu petang, pada salah 1 dari 7 hari aku melepak di rumah bersempena cuti raya cine...
dek bahang kepanasang 36 darjah selsius d bumi melaka, membuat ku dahaga, lalu aku ke sebuah gerai tepi jalan yang tak jauh dari taman perumahan aku... apa yg sepesel d situ ialah coconut shake,,, sgt sedap dan masyuk di kala panas hari....

setiba d sana aku duduk di tengah2 seat yg mana hanya 1 meja panjang, ala2 kanteen skolah....
nak berbual xkenal plak dak2 situ... ku lihat wajah mereka , ku tau mereka merupakan generasi ben 10 dan aku generasi flashman, dan aku tak kenal sgt mereka itu...
xpela...aku buat2 mesej "kekasih tak dianggap" ku sambil mencuri dengar conversation mereka....

A : ko tau x, kat taman kita ni, dah banyak kucing dan anjing hillang...
B : aah... aku pun perasan....
A : aku rasa ni mesti kerja geng2 vietnam kot, yg keje kat ******
B : hahahahha.... best ke diorg makan anjing n kucing?....
A : ntah la... aku rasa cam berger arnab kot...
B : apsal ko ckp camtu?
A : ye r, aku rasa la..cube tgok, arnab kan ada bulu2 lembut cam kucing... agak2 rasa cam arnab r kot...hahahahahhahahah

erk!!!!!!....

pernah makan berger arnab?

:P

4 comments:

Ain bintu Amir said...

satey arnab pon ade gak.
tp xsnggop nk mkn weh.
tbyg kecomelan binatang tsebot. hihi

tepung-gomak said...

hihi...
betul gak... arnab kiut...
:)

diLa said...

ee..betol lah..org vietnam mkn anjing weyh..
geli siak!

tepung-gomak said...

dila - bayam dgn salad mana 1 eh?
:P