Wednesday, March 17, 2010

Dalam Hati


sedang beratuq giliran nak cucuk d atm...
aku memang suke cucuk duit skit2...
sebab kalu ada cash banyak, hari tu jugak habis...
so aku prefer to cucuk if i need money ....
depan aku ada makcik yg umur dia dlm range 40-50,
tapi dia berjiwa muda, berdasarkan ringtone sms dia lagu stacy AF...
aku dgr ringtone tu masa sms masuk, yg mana kandungan nya maybe
password salah1 kad atm...

lama juga makcik ni cucuk, ada dalam 10 mins...
byk ke duit nye....
aku menjenguk, perghhh
rm20980 baki!!!

aku cakap dalam hati, alangkah bagusnye
kalau makcik ni sudi bagi 10% pun xpe kat aku

tibe2...

makcik tu menoleh kat aku dgn muka yg tegas seperti cikgu add math..
hahhh..

terkezut gua

apakah makcik tu dengar apa yg aku cakap dalam hati?


hmmmmmmmmmm

zasssssssssss..............

5 comments:

cik Aswar said...

aaaaaaaa... kantoi skodeng makcik tuh..
sapa soh jenguk baki duet dia!! =P

tepung-gomak said...

hahha... xde la skodeng... jenguk2 gitu jer... pasai apa lambat tul makcik tuh... perut che dah lapaq nak makan ikan termenun
:P

Lucy S. said...

gila ah! makcik tu ada power! :))

tepung-gomak said...

yea...tula... cam tau2 je
:P

diLa said...

haha..gile!
makcik tu ade anak bujang tak??;p
aku nk ngurat..haha