Friday, March 5, 2010

Objektif


objektif bermaksud tujuan...
dalam exam juga ada paper objektif, iaitu kena pilih multiple answer to choose...
objektif post ini ialah, untuk menyatakan objektif aku menulis blog...
iaiu menyampaikan atau menyatakan sesuatu yang aku rasa di mana ia hanya mampu diterjemahkan pada medium ini...
erk!!!

2 3 hari ni post2 aku banyak berkisarkan perasaan (emosi) aku yg berperang dgn pelbagai terjahan2 yang membekas di hati dan minda... justeru itu, sebagai student yang terlewatkan,
aku harus bisa melawan semua ini...

nampaknye megi aku sudah kembang, makan dulu yer..

salam petang


:P

4 comments:

iqakaa said...

ayat cunn je susun..emosi la objective la...
tetibe je ade megi kembang,hahahahahahahaha

tepung-gomak said...

haha... saje je...memula kasi satera skit...hehehes

diLa said...

cam haremm dowh ayat entry ni..
pon pon! hahaha..=)

tepung-gomak said...

dila - hahah... itulah warna warna kehidupan
:P

-asal dari kampunG!-