Wednesday, March 10, 2010

perKAWANan


kawan adalah rakan..
.kawan juga adalah judul majalah komik yang selalu aku beli masa darjah 2 ,
kdg2 aku pinjam dari dak kelas sebelah...

kawan tu ( ejaan ), kalau K diganti dgn L , jadi lawan,...
kalau ganti dgn S jadi dila, eh sawan :P

kata org dulu2 ( tak sure lak dulu2 tu zaman bila)
berkawan biar seribu, bercinta biar satu...skandal biar.... eh, merepak lak I...

menurut ( bukan mengurut) ehem2 aku, dia tulis di FB nye
FrIEnDShiP OfTeN EnDs iN LoVe, bUt LOve In FrIenDsHiP... NeVeRrr...~~

takpe, aku mengerti... lagipun perjalanan masih jauh... :)


oklah, youtube aku dah habis buffer, nak layan video klip cinta kristal dari rahim maarof dulu...

tapi sebelum itu, aku tujukan lagu Kepompong by Sindentosca tuk kalian semua....

lagu pasal kawan yg umpama kepompong...

salam malam

:D

3 comments:

diLa said...

kurang hajarrrr ko!
hahahah..ade gak aku sumbat dengan tepak sirihh ni kang!

tepung-gomak said...

x heran.. ana zainal abidin akan mempertahankan aku
:P

Ain bintu Amir said...

HAHAHAHAH sengal! =D