Monday, September 15, 2008

Bocor Di Bulan Ramadhan




tayar depan aku bocor
terus tukar tiubless
tayar lama dah botak
bajet baju raya ku short
diguna tuk bayau duit tayar baru ni
makanya,baju lama terus menjadi pilihan
marilah berjimat di bulan yg mulia ini

aduih,begitulah kisahnya,setelah balik dari Shah alam,baru ku sedar tayar depan aku bocor semalam...
di workshop tu juga memainkan lagu raya...
mood raya telah mari..
namun begitu,ramadhan belum berakhir,
di kesempatan yg tinggal ini,
tingkatkanlah amalan kita
amin
=D
mesin air tebu juga mendapatkan rawatan di bengkel motor ini
=D

4 comments:

Aku Budak Pantai said...

Holla..apehal lah mu nih..wat malu jerk,bulan2 pose pon nak kuar jln2 cuci mate..itulah balasan di bulan pose......weh numpang tanyer..mu tukar rim 7 bilah tuh..brp hinngit kene cas...

tepung-gomak said...

haha,,xdokla,aku xperasan tayar aku bocor...rim 7 bilah tu memang dah ada kat moto aku..aku beli moto 2nd hand la...bakpe?kenang ke
=P

Unknown said...

woih...aku pun da tukar tiubless gak
hehehe...senasib la kita... abis duit aku. abg aku nye keje la ni.
dia yg pandai2 tukar jd tiubless.
cis, adik dia gak yg pokai.

jom g INDON! leh jumpa kekasih hati ko. (refer buletin fs)

tepung-gomak said...

heheh...tulah...jimat 2 sem xtukar tiub....taya belakang aku tu,tiubless,aku pasang masa 2st yr...smpai skrg x bocor3..so skrg taya depan plak...g indo?..kekasih aku?..siapa?
=D