Sunday, September 14, 2008

Shah ALam on 7


alhamdulillah..akhirnya aku telah habis midsem exam,dan kini hanya menanti 17 sept tuk balik raya...huhu..ukm cuti awal....so,nak rilis tensen,aku telah melepakkan diri aku d Syeksen 7 Shah Alam tuk berjumpa,bermakan,berminum dan beberapa hal2 lagi bersama teman2 lama dan maksu aku yg semuanya kebetulan tinggal di syeksen 7 Shah alam...
walaupon sudah lebih 10 hari kita berpuasa,namun perut ku masih mantain....hampeh betul

sempat gak aku 'merembat' 1 kasut kat bundle kat situ,harga boleh tahan,tapi memang cunn r kasut ni..ingat nak beli dua pasang,tapi bajet xcukup,nak beli baju raya plak nanti..hehehe...
sahur tyme...join kawan2 batman...

macam2 cerita disembangkan..dari isu sekolah,keluarga,motor,politik,sukan,kawan2 dan perlbagai2 isu2 yg menunjukkan kematangan kami..hehehe

okla..jumpa lagi..
Shah Alam memang sempoi....
thanks semuanya...

2 comments:

fazi punya blog said...

alaaa dtg s.alam xbtwu pn..ak ade kat sek 7 ni~ hahaha =p

tepung-gomak said...

koya r mu...huhu..