Thursday, October 16, 2008

Mari Mendaftar Mengundi :D


kusangkakan panas sampai ke petang,rupanya hujan lebat + ribut petir di petang hari..sehingga membuat rumah ku blackout...hari ni haku telah melaksanakan kewajipan sebagai warga malaysia yg berhemah dgn mendaftarkan sebagai pengundi di SPR,Putrajaya...hehe...makanya aku layak la mengundi 2012/13 nanti..tapi xtau lagu katne lokasi tempat aku mengundi,4 bulan lagi update la database nye..kalau berdasarkan alamat kat mykad tu,aku bakal diletak di kawasan berhampiran alamat di mykad,,,samada Sepang,Serdang,Putrajaya...

..hehehe...mula2 xniat pon nk g dafta hari ini,yelakan pilihanraya umum lambat lagi kan..kebetulan kuliah dah tamat,tinggal study week je..,actually ingin bertemu sahabat lama en.zarul yg skrg bekerja di sana.Dia yg membantu aku tadi,kejap je nak dafta,x sampai 10 minit pon..,sebelum tu aku pau dia sirap limau 1 kat anjung..hehehe (kawan2)..
lama betul xjumpa beliau ni,almost 10 yrs..teringat plak zaman2 sekolah bachang dan zaman pengakap..hehe..
okla...malaysia kita tanggung jawap kita
:D

2 comments:

ceri masam said...

phehhee!
jadilah pengundi yang bijak yakni undi sesapa yang kau rasa mereka layak!

yey!

tepung-gomak said...

hahaha...semangat giler aku...OK..aku akan mengundi calon yg layak tuk membawa kemajuan di kampung talang..hendaklah kita mengundi di hari mengundi---man laksa.. =D