Friday, October 31, 2008

Nasi Goreng MALATOP

Sebenarnya,gambau ni aku terjumpa kat FB rakan SG yg lain,tgah dok ralit usha gamba2 So7 hari tu,tetiba ternampak lak penampakan aku yg terselit..hehehe..ni masa kat SS murni.makan2 with SO7+Sheilagank and So7 krew,..kelihatan Adam sedang mencoba makan nasi goreng melatop yg kepunyaan duta,sambil diperhatikan oleh kami termasuk Aiman (duta jr)..tyme ni aku xbawak kamera,HP bateri aku pon dah flat,makanya tak dapat nak snap2 poto..terus esok d LCCT setelah bateri full,aku snap2 habis-habisan..hehe..
Best gak makan kat sini,aku makan 2 hidangan,nasi goreng cikencop + roti hawai..air plak aku minum biasa2 je..hehe....kenyang gilerrr...aku dok depan duta,so kami besembang macam2 cerita,selain menambah ilmu pengetahuan masing-masing..eross dan brian dok ujung sekali,kiri aku..adam plak sebelah duta punya sebelah punya sebelah..mas anton (manager) mas fery pon ada...zasss....maju terus,nanti ingat nak makan2 kat mapley plak..hahahahehe

No comments: