Wednesday, February 4, 2009

Aku Ditindih Juga


before to "tahniah" le kepada pelompat @ wakil2 rakyat PR ke BN..semoga suksess sokmo..x amboh cakap hal moral,sebab masing2 super tuler jer..hehehehe..paling kemas YB BOte,mung memang bizok,...full stop!!!

mungkin sudah ditakdirkan,bukan nak meniru post thezul,tapi petang tadi aku telah ditindih...bukan ditindih oleh kete giling tapi 'rasa' penindihan itu membuat aku meronta-ronta dari dalam jiwa seperti meronta ingin mendapatkan jajan Rota.

kisah bermula lepas Asar,dlm jam 5,aku baring ler kat lembek@tilam dlm kamar aku.Terus aku mencoba melelapkan mata..tetibe je,aku rasa cam berada di alam lain,...ku cuba menggerakkan kaki dan tangan ku,tetapi tak bisa,seolah2 disimen,dirantai,digelangi,oleh sesuatu...aku cuba menjerit,dgn pelbagai2 laungan,agar bisa didengari oleh romate ku yg sedang main game Football Manager di ruang tamu..tetapi gagal...

tibe2 aku teringat akan pesan Ustaz Dol keke,bahwa semua ini adalah mainan tidur atau gangguan setan...aku pon tarik nafas,tenangkan diri..aku kira 5 saat,then aku baca surah2 yg aku tau..terus aku gagahkan badanku melawan 'tindihan'...akhirnya,mungkin berkat tenaga kalori nasi yg aku makan kat kafe FTSM tadi membantu aku melawan fizikal 'tindihan' itu..

fuhh...sungguh berpeluh,terus aku ke toilet dgn berjalan kaki tuk mencuci muka dan terus berwuduk tuk menennangkan diri...

adeh...sungguh mengerikan siot...tapi,terfikir gak, agak2 kalu yg tindih tu mahkluk tuhan paling seksi macam fergie ke,jesica albar je,paling kurang liyana jasmay ke,cmane ek?
..hahahaha...gurau jerk..astaga...
ya udah...adiosss...elakkan tidur di waktu sore..

7 comments:

Anonymous said...

haaa...
dulu saim mu kena tindih..
skrg mu plop..

owossss...mcm berjangkit jer mender2 gini....

tepung-gomak said...

pulok doh..siang ke mung..hahaha

BudAk hijAu said...

makhluk tuhan paling seksi mulan jamilah xpaai baju!

:D

Anonymous said...

nama aku kepok, cikgu skoloh bandor...
mu nak kena kepok paler ker?

ceri masam said...

mau jugak liyana jasmay tu!

hahaha

tepung-gomak said...

budak hijau: bahaya la camtu..hehehe

kepok : siang ke mung..bolok wok kali..

one love: hehe..berangan je ni sis..hehe

Anonymous said...

tak sangka sie mezoh pun ada skali dalam ruangan komen mengomen...
orang dulu takder kala kate.. kalu kene tindih.. cuba gerakkan ibu jari kaki.. Insya' Allah.. pulih..