Saturday, February 7, 2009

Nate Bewok


semalam,makan mee goreng,jam 8.45,di aMana seafood,Bangi..bersama 3 hausmate..

"boh,acu tuka 105,set2 ni nok tgok rajo lawok"...kawan aku berkata
"bereh2x" tukang amik oder mereply,lalu memicit remote astro di meja depan

kelibat jozan pun muncul,para juri diperkenalkan,..kami teruja tuk menantikan lawak2 yg cambest la jugak seposen oleh peserta2 yg kdg2 ada potensi (lawak sebab tak lawak)...

tibe2,datang sorang mamat yg rambut kaler cam bulu hanjing(sorry cam kasau)..
lalu beliau berkata kepada ketua pegambik oder,
"abe,mano remote,tuka semeta TB3,..hoo sedap ni,mR Bean.."

kawan aku pulak panggil ketua pengoder tu,lalu ngomong,
"dik,tuka semula 105,kami nak tgok raja lawak..."

"xleh abe,kalu mamat ni tgok TB,xleh kosek(kacau)..nati mecok (berantakkan)..."

"hmmm xpola,blah r gini..xsey bayar kawe..."

tapi,ku bilang
"xpola..kawe tensen ni,odar mee goreng 1 lagi..cepat sikit,ke kawe te dgn helmet ni,baru jolo..."

konklusi nye,
1.xdapat tgok live raja lawak yg bangang tu,
2.xpasal2 aku mencekik telebih haul yg ditetapkan oleh pakar diet..diet ke?..persetankan!!..

hahahaha...

adios...

-xamboh doh aku makang situ kalu ada mamat tu..kalu ada lagi mamat tu, sere nok kepok je pakai tali lapu brek bas...
-haha..tajuk xdok kene ngene dgn cerita...bewok tu ada kat semak d kampung pasir bedengung

2 comments:

THE ZUL said...

hahaha...
memang nate berok....
mr bean gi tgk......

aku hentam dgn lampu brek bas baru tau

tepung-gomak said...

hahaha..kepok je bersama keluarga (ayat 4 Beta)