Tuesday, February 17, 2009

Kisah Kupang dan Kuiz


masa menjawap kuiz tinggal 5 mint lagi..aku melihat kak Mahoney(bukan nama sebenar) begitu aysik membaca buku Mastika yg sarat dgn kisah seram dan penampakan sosok2 ghaib...kak mahoney merupakan insan yg menggantikan lecterer ku,oleih itu,kami mengambil kesempatan tuk meniru secara berjemaah...
masa terus pantas berlalu...aku begitu cekap menyalin dari kawan2 ku yang bijak seperti
arip aripin, wong lo kat ,ijat meri.....
akhirnya siap juga..dan aku mengpass ke hadapan tuk dihantar...aku berasa bangga ya amat,kerna maybe aku akan dapat A jestru itu aku akan bisa mendapat anugerah dekan...riaknye...aku pun rasa kesal,kerana riak itu berdosa,seperti dibilang oleh ustaz dol keke,malah ustaz yakop KMPP pon cakap gitu..ye dak?

lepas itu,aku terus balik ke bilik ku,aku tidak ke kafe,kerna aku diet..nak diet supaya ehem2 aku terus syg pada ku...setiba sahaja di kamar ku,aku terasa seperti tidak sedap hatii...

alamakkk...
paru2 nya..eh,rupa2 nya (omputeh kata suddenly)
aku lupa menulis nama dan no matrik masa kuiz tadi....
musnah lah harapan aku nk dapat A
sia2 saja aku mengkopi dari teman2 aku


****** aku mencarut dalam hati....


lalu aku meluahkan cerita ini pada member aku menerusi YM tuk dipostkan di blog nya...hahahahahahahah

11 comments:

Puan Ninie said...

heheheh
to ar tu
tiru lagiiiiiiiiiiiiii...;p

kan da kantoi
hahhahaa

tepung-gomak said...

hehhe..ntah la.hape la cik kupang...hahahaa

ceri masam said...

eh, serius ke nih?

haih..

tepung-gomak said...

aah,,,itulah padahnya coba berbuat kurang baik ketika exam =D

yusraliyana said...

tu la bale kalo riak sgt.. =p
on da spot kne.. haha

Anonymous said...

jahat sungguh.. mmg ptt jadi gitu... ingat lah kawan2 jgn jadi sepeti dia.. jadilah seperti kak mohoney... baca buku mastika........betol3x...

diLa said...

hahahak..
padan muke ko!
sape nme lectrer weyh?
aku nk wat repot.
kalo juhana punye clas..
lg masaklah ko!
hahaha..;p~

tepung-gomak said...

dila --
bukan dak ukm..ni kisah kawan aku,dak U yg kat penang..hehehs

Anonymous said...

ooo...DAUS
xper...tiru2 tu biasa lar...
adat permainan

Anonymous said...

Sebenarnye.. kak mahoney to.. ada lah subjek utama kita.... nak ak post gmbr dia chaos???

IT'S Me N.a.N.a said...

hahahaa...
cian ko..
lenkali tiru lagi yep..=)