Thursday, February 19, 2009

Upin Ipin best..asbestos


semalam aku sempat menonton geng-upin-ipin..bersama-sama rombongan FTSM yg diwakili oleh 2 jabatan,TR diketuai rezwan dan jabatan sains komputer oleh mohfir.
Setelah 2x gagal memperolehi tiket,akhirnya berjaya juga...

di sini aku list antara coret-coret yg aku rasa cambest jerk..hehehs


-kak ros cantik giler

-atuk badrol yg sempoi

-kewujudan alam bunian yg ada durian warna ungu

-keindahan alam yg cantik

-lawak situasi yg menjadi

-rajoo yg mampu berbahasa dgn haiwan

-imej 3D yg mantop la jugak


cakap banyak tak guna,tgok jela..

best..

tak caya tanya aku

=D

8 comments:

yusraliyana said...

ha'ah! mmg susa nk dpt tiket.. aritu da g skali kat alamanda pastu kehampaan berlaku coz org berato pjg sgt2!! huhu.. n till today xdpt tgk lg.. huhu~~

tepung-gomak said...

betul3..hehehehe....

mira zin said...

h0h0.2nd day screening dah gi tgk.haha.line paling mantap "ipin...fikir masa depan!"..h0h0h0.

Maya Ayam said...

best sgt ker?
aku susah betul nak terima animasi malaysia...
takpe...aku akan cuba menontonnya...

nisa ~ shasha said...

time kaseh sbb xajak bdk TS skali! haha..
sabor je!! nak tgk gak!

MoHFiR - Mohd Firdaus said...

Gila Kentang... Memang best citer ni!!! Respek pada tukang bikin citer ni. Mesti Tengok3 cerita ini!!!

Ha ahh... paling best masa Rajoo kata "Upin.. fikir masa depan" hehehe... and masa credit preview pun bapak Rajoo, Muthu ckp mcm tu pada Tok Dalang... hahahaha!! Lawak!!!

Nak ulasan lagi pasal cerita ni leh terjah blog aku yer ;)

diLa said...

ahh..
kalo stakat tgok sndri ku xmau..
aku mawu abg cafe n acik klener blnje!
ade paham?;p

tepung-gomak said...

mira zain --- he..yeah3...dalam line tu..

maya -- best la gak..lagi best dari razak mohideen...hihihih

nisa - - nanti kita wat lagi,ajak sume lectere...hheehs

mofhir -- yep,sila terjah belog beliau...ulasan gaya format ukm...

dila -- abg kafe?..acik kelenr?...yg di alam belog,atau alam betul? ;P