Sunday, March 1, 2009

Semalam Aku Nampak



semalam hari sabtu,hari terkahir di bulan Februari 2009..aku telah pergi ke Mid valley megamall kolupo...aku g MPh tuk membaca malajah dan buku secara percuma dgn tidak membeli..antara yg aku baca ialah majalah apo,media hiburan,aliran,MANUTD,dan tgok2 gambar saja buku biografi bruce lee...ketika nak naik beli tiket wayang,aku nampak anak perempuan DR mahathir melancarkan buku kompilasi penulisan blog beliau juga d MPH...turut hadir ialah YB jelutong dari DAP aka jeff oii,juga blogger..baru saja aku ingin menghampiri mereka,aku terlupa yang aku perlu cepat beratur beli tiket wayang,lalu aku meniggalkan mereka..akhirnya dpt juga aku menonton wayang di hari terkahir bulan Februari 2009...cerita apa?..dgn sapa?..hehe...biarlah rahsia.. =D

8 comments:

diLa said...

eleh..cite nk rahsie2..
msti ko tgok cte spatotnye kne boikot kn?
ciss..
pastuh g tgok ng awek..
xnk kantoi ng owg..
kalo x g ng awek..mesti g sowang..
tp tanak ngaku..
aku taw dh taktik2 priya bukan kayangan cam ko ni..;p~

tepung-gomak said...

dila
hehehe..adela..pelan2 kayuh,dari 1 yr..cuma masyarakat je xtawu..aku malas kecoh2..hihihi.. =D

nisa ~ shasha said...

weyh dila. sape awek firdaus ni?

hehehe.. tgk wyg xajak!
cite apa?

tepung-gomak said...

nisa--
xdela,aku g jln2 je..aku ni,sape la yg nak kan =P

nisa ~ shasha said...

poyo!
hahahaha..
xknla xde.. cehhh

tepung-gomak said...

hahaha..biasa la,aku kan gagak di rimba..hahaha

diLa said...

die memg gedik sha!
nyampah aku!;p

nisa ~ shasha said...

gagak di rimba! pndai g mph! tgk wyg!
ni serious gagak dr planet lain!